aperol_keyvisual1920

Aperol

2019

Marabou

2017

Marabou

2017

Sommar. Sol. Uteserveringar. Uteterrasser. Varma kvällar. Gott sällskap. Upprullad skjortärm. Frihetskänsla. Solnedgång. Ett glas. En gradient. Aperol.

Vi blir mer och mer medvetna om vad vi äter, och väljer därför bort onyttigheter såsom godis, inte minst choklad. Men vi är inte rationella när hjärtat brister. Och då tröstäter vi. Inte minst Marabou.

Det tog vi tillvara på genom vårt koncept ”Styrkekramar, Marabou” som i en printkampanj berättar vad Marabou har varit bäst på sedan 1916.

Arbetsgrupp: Adam Stark (AD), Lina Bergman (Copy), Jacqueline Hellstedt (Copy)

Vi blir mer och mer medvetna om vad vi äter, och väljer därför bort onyttigheter såsom godis, inte minst choklad. Men vi är inte rationella när hjärtat brister. Och då tröstäter vi. Inte minst Marabou.

Det tog vi tillvara på genom vårt koncept ”Styrkekramar, Marabou” som i en printkampanj berättar vad Marabou har varit bäst på sedan 1916.

Arbetsgrupp: Adam Stark (AD), Lina Bergman (Copy), Jacqueline Hellstedt (Copy)

Vi blir mer och mer medvetna om vad vi äter, och väljer därför bort onyttigheter såsom godis, inte minst choklad. Men vi är inte rationella när hjärtat brister. Och då tröstäter vi. Inte minst Marabou.

Det tog vi tillvara på genom vårt koncept ”Styrkekramar, Marabou” som i en printkampanj berättar vad Marabou har varit bäst på sedan 1916.

Arbetsgrupp: Adam Stark (AD), Lina Bergman (Copy), Jacqueline Hellstedt (Copy)

aperol_keyvisual1920_v2

Fler case

KampanjRefrigerdating by Samsung

PrintAperol

SkyltfönsterSvenssons

KampanjPlay Attention

PrintkampanjMarabou

adam@adamstark.se  
+46 [0] 70 291 43 93